گردشگران فعال گردشگران فعال .

گردشگران فعال

آیا باید از آی پی ثابت برای ترید ارز دیجیتال استفاده کنم؟

بنابراین، شما سعی کرده اید تا حد امکان در مورد ارزهای دیجیتال و نحوه ایمن نگه داشتن آنها بیاموزید. این یک حرکت هوشمندانه است که توسط اکثر افراد نادیده گرفته می شود.

اگر شما نیز تازه وارد هستید، ممکن است تعجب کنید که تا چه حد به امنیت ارزهای دیجیتال شما کمک می کند. آیا اصلاً مفید است و برای آن چه باید کرد؟

این راهنمای کوتاه دقیقاً در مورد آن است - آیا باید اقدام به خرید آی پی ثابت برای تراکنش های ارز دیجیتال استفاده کرد؟

آیا باید از سرویس آی پی ثابت برای تراکنش های ارز دیجیتال استفاده کنم؟

آی پی ثابت امنیت کریپتو شما را بهبود می بخشند اما فقط از جنبه حفظ حریم خصوصی. همانطور که می دانید، بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده (به جز سکه های حریم خصوصی) ناشناس نیستند بلکه مستعار هستند. پس از انجام تأییدیه KYC/AML، ردیابی فعالیت های مالی خود را نسبتاً آسان می کند. پس از همه، همه تراکنش ها در یک دفتر کل توزیع شده ذخیره می شوند و شما همچنین یک ردپای IP در صرافی های رمزنگاری و سایر ارائه دهندگان خدمات اینترنتی باقی می گذارید.

یک سرویس آی پی ثابت خوب مبتنی بر حریم خصوصی به شما کمک می کند تا از هویت خود در برابر هر کسی که می خواهد شما را ردیابی کند، خواه هکرها، یک سازمان دولتی یا یک شخص ثالث مخرب محافظت کنید. این یک واقعیت پذیرفته شده است که حریم خصوصی یک حق اساسی انسانی در میان افراد متمدن است. هیچ کس نمی تواند پولی که به سختی به دست آورده اید را بدزدد، اگر نداند که این شما هستید که مالک آن هستید، به همین دلیل است که حفظ حریم خصوصی آخرین اقدام امنیتی است.

وقتی صحبت از امنیت بیت کوین و کریپتو شد، نباید از آن غافل شوید - همه پروتکل‌های ارزهای دیجیتال با بالاترین سطح امنیت طراحی شده‌اند و از رمزگذاری سرتاسر استفاده می‌کنند. اکثر وب‌سایت‌های صرافی از رمزگذاری سرتاسر HTTPS نیز استفاده می‌کنند، بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند داده‌هایی را که مستقیماً برای آنها ارسال می‌کنید، رهگیری کند، مگر اینکه در معرض آسیب‌پذیری‌های امنیتی حیاتی باشید. یک سرویس آی پی ثابت یک لایه اضافی در بالای آن اضافه می کند، که تمام تعاملات وب شما را ایمن تر می کند.

اینها دلایل کلیدی برای استفاده از آی پی ثابت هنگام کار با ارزهای دیجیتال هستند:

  • آی پی ثابت داده هایی را که از طریق شبکه ارسال می کنید رمزگذاری می کند و رهگیری آن را سخت تر می کند.
  • آی پی ثابت لایه دیگری از امنیت را در برابر بدافزارها، ویروس ها و حملات فیشینگ اضافه می کند.
  • آدرس IP شما را پنهان می کند تا از ردیابی IP توسط هکرها، مقامات دولتی و شرکت های تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی جلوگیری کند، بنابراین می توانید رمزارز را کاملاً ناشناس بخرید و بفروشید (در صورت اجتناب از مبادلات KYC/AML).
  • یک آی پی ثابت مبتنی بر حریم خصوصی، گزارش های شما را ذخیره نمی کند و دارای یک سوئیچ kill است که به حفظ ناشناس بودن شما کمک می کند.
  • برای فعالیت‌های رمزنگاری خود به دنبال آی پی ثابت رایگان نباشید، زیرا این ارائه‌دهندگان خدمات تمایل دارند با فروش داده‌های خصوصی شما بودجه خود را تامین کنند. اگر در مورد حریم خصوصی و امنیت خود جدی هستید، به سراغ آی پی ثابت پولی بروید، زیرا آنها قابل اعتمادتر و امن تر هستند.

از کدام آی پی ثابت برای تراکنش های ارز دیجیتال استفاده کنم؟

دریایی از ارائه دهندگان آی پی ثابت در آنجا وجود دارد، بنابراین برای یافتن مورد مناسب، روزها تحقیق طول می کشد. با این حال، هر ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد نیست، به خصوص وقتی صحبت از حریم خصوصی و ناشناس بودن باشد.

اگر نگرانی شما این است، باید به دنبال یک آی پی ثابت با یک خط مشی سختگیرانه عدم ورود به سیستم و یک تابع kill-switch باشید. بدون گزارش به این معنی است که ارائه دهنده خدمات داده های مرور شما را جمع آوری نمی کند، بنابراین فعالیت کاملاً خصوصی باقی می ماند. در غیر این صورت، فعالیت‌های مرور شما ثبت می‌شود و می‌تواند به دولت‌هایی که برنامه‌های نظارتی دارند واگذار شود یا به تبلیغ‌کنندگان فروخته شود.

هنگامی که مشکلات اتصال بین شما و سرویس آی پی ثابت وجود دارد، ویژگی kill-switch اتصال اینترنت شما را بدون افشای آدرس IP شما قطع می کند. به عبارت دیگر، در صورت قطع اتصال آی پی ثابت، از دسترسی وب سایت ها به آدرس IP واقعی شما جلوگیری می کند. به همین دلیل برای حفظ حریم خصوصی شما نیز حیاتی است.

ارائه دهندگان این نام مجاز نمی باشد با رتبه برتر معمولاً از ایالت هایی می آیند که برنامه های نظارت انبوه ندارند. به عنوان مثال، کشورهایی مانند جزایر ویرجین بریتانیا، پاناما و سوئیس آی پی ثابت ها را مجبور به جمع آوری و ذخیره داده های کاربران نمی کنند، که در دنیای دیجیتال امروزی تا حدودی آزادکننده است.

در مقابل، بسیاری از آی پی ثابت ها خود را به عنوان سرویس های حفظ حریم خصوصی تبلیغ می کنند تا زمانی که سازمان های نظارتی درخواست می کنند اطلاعات خصوصی شما را تحویل دهند. مراقب سرویس های آی پی ثابت که در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، نیوزلند و کانادا مستقر هستند، که به عنوان کشورهای پنج چشم نیز شناخته می شوند، باشید. همین امر در مورد خدمات آی پی ثابت "رایگان" نیز صدق می کند.

بنابراین کدام آی پی ثابت برای تراکنش های ارز دیجیتال بهترین است؟

یکی از آی پی ثابتهای توصیه شده آذرفا است. مستقر در پاناما، تا حد زیادی پیشرفته ترین و قابل اعتمادترین آی پی ثابت برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال است.


برچسب: ارز دیجیتال، بازارهای مالی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۰:۲۴ توسط:فاطمه محمدی موضوع: بازارهای مالی نظرات (0)